سایت تخصصی کلاه

به شیراز بازار خوش آمدید. اینجا میتوندی کلی کلاه های حصیری، نقابدار، پاییزی، زمستانی، خاخامی، کابویی، فدورا، فرمالیته و … ببینید. فقط تا به روز رسانی کامل سایت و دیدن مدل های بیشتر میتونید به پیج اینستاگرام هم سربزنید: shiraz.kollah

 

تازه ارسالمون به سراسر کشور هم رایگان هس.

اینم تلفن سفارش 09399938508

بررسی کلاه ساحلی زنانه طرح حصیری

کلاه ساحلی زنانه طرح حصیری، بهترین گزینه برای روزهای گرم تابستان در سواحل، باغات و طبیعت است زیرا از تابش مستقیم اشعه‌های مضر آفتاب به پوست شما جلوگیری می‌کند.

این مدل کلاه در عین حال که استایل خاص و جذابی به شما میدهد؛ جزء اکسسوری‌های ضروری برای خانم‌ها در فصل بهار و تابستان به شمار می‌رود. کلاه‌های ساحلی زنانه، در عین سادگی با روبان، گل، مروارید و گلدوزی‌های متفاوت تزئین شده‌اند که زیبایی خاصی را به کلاه می‌بخشند.

جنس کلاه ساحلی زنانه طرح حصیری از مواد پلاستیکی است و میزان کمی نخ در آن به کار برده شده و همچنین طول لبه آن حدودا ۱۳سانتی‌متر هست. کلاه چیزی بیش از لوازم فرعی معمول به حساب می‌آید و در واقع به عنوان گرایش همیشگی و پرطرفدار و تداوم یافته افراد محسوب می‌شود.

این روزها کلاه‌های طرح حصیری با مدل‌های فانتزی و بسیار جذاب خود، انتخاب بسیار مناسبی برای عکاسی در باغ‌‌ها و مسافرت‌‌ها هستند و ظاهری آرام و زیبا به شما می‌بخشند.

این کلاه در سایز نقلی تا بزرگسال و به عنوان محصولی داخلی وخارجی و در مدل های لبه ساده و لبه موج دار طول لبه کوتاه ، لبه متوسط و لبه بلند تولید می شود.

 بررسی کلاه پاییزه و زمستانه

با شروع فصل پاییز و زمستان در بین دختر خانم ها و بانوان خرید لباس و اکسسوری های گرم طرفداران زیادی را به خود جذب می کند  و در کنار خرید لباس های گرم  علاقه زیادی به خرید انواع کلاه و دستکش دارند که در رنگ و مدل های مختلفی بافته می شود.

تاثیر مدل شال و کلاه در ظاهر

استفاده از کلاه بافتنی در پاییز و بخصوص زمستان که هوا بسیار سرد می شود بسیار لازم می باشد و می تواند به جلوگیری از سرماخوردگی در افراد کمک زیادی کند. به غیر از جنبه سلامتی که پوشیدن شال و کلاه به همراه دارد می تواند در تیپ و ظاهر فرد نیز تاثیر بسزایی داشته باشد و با انتخاب یک مدل شیک شال و کلاه دخترانه یا زنانه می توانید به این امر تحقق ببخشید.

ست کردن شال و کلاه بافتنی

معمولا ست کردن مدل شال و کلاه با همدیگر جلوه زیباتری به ظاهر شخص می دهد اما شما می توانید هر کدام را به تنهایی نیز مورد استفاده قرار دهید.

یک نظر برای “سایت تخصصی کلاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *